MÁM NÁPAD
Máte nápad a chcete rychle zjistit, zda to celé dává smysl? Mrkneme společně na nápad a pokud to bude dávat smysl, učiníme kroky, které jsou potřeba k ověření životaschopnosti.
JAK PRACUJEME?
1
Konzultace
Úvodní placená konzultace 90 minut
2
Průzkum trhu
Analyzujeme trh a konkurenčního prostředí, abychom zjistili, zda existuje poptávka po nápadu a jaké mezery mohou být využity.
3
Uživatelský výzkum
Rozhovory s potenciálními uživateli a dotazníky k pochopení jejich potřeb, problémů a očekávání. Definujeme tzv. Problem statement.
4
Prototyp
Formulujeme předpoklady o tom, jak by nápad mohl řešit potřeby uživatelů, a co by mohlo ovlivnit úspěch.
5
MVP
Vytvoření minimálně životaschopný produkt (MVP): Navržení základní verze produktu, která obsahuje klíčové funkce potřebné pro testování nápadu.
6
Testování s uživateli
Uskutečníme uživatelské testy zaměřené na validaci hypotéz, sběr zpětné vazby, identifikaci kritických problémů, základ pro tvorbu lovebrandu.
7
Iterace
Vyhodnotíme výsledky testování, úpravíme nápady a přizpůsobíme strategii na základě získaných dat tak, aby produkt byl rentabilní.