MÁM NÁPAD

Máte nápad a chcete rychle zjistit, zda to celé dává smysl? Mrkneme společně na nápad a pokud to bude dávat smysl, učiníme kroky, které jsou potřeba k ověření životaschopnosti.

JAK PRACUJEME?

1

Konzultace

Úvodní placená konzultace 90 minut

2

Průzkum trhu

Analyzujeme trh a konkurenčního prostředí, abychom zjistili, zda existuje poptávka po nápadu a jaké mezery mohou být využity.

3

Uživatelský výzkum

Rozhovory s potenciálními uživateli a dotazníky k pochopení jejich potřeb, problémů a očekávání. Definujeme tzv. Problem statement.

4

Prototyp

Formulujeme předpoklady o tom, jak by nápad mohl řešit potřeby uživatelů, a co by mohlo ovlivnit úspěch.

5

MVP

Vytvoření minimálně životaschopný produkt (MVP): Navržení základní verze produktu, která obsahuje klíčové funkce potřebné pro testování nápadu.

6

Testování s uživateli

Uskutečníme uživatelské testy zaměřené na validaci hypotéz, sběr zpětné vazby, identifikaci kritických problémů, základ pro tvorbu lovebrandu.

7

Iterace

Vyhodnotíme výsledky testování, úpravíme nápady a přizpůsobíme strategii na základě získaných dat tak, aby produkt byl rentabilní.

Má smysl se bavit?